Fiecare are steaua sa!

17 octombrie 2011







As dori sã te pastrez TOAMNA......,asa stralucitoare cum esti acum!:))dar farmecul tau sta in ploile care adapa pamintul,in frunzele furate din copacii dezgoliti,in plecarea pasarilor calatoare, spre alte zari cu soare!!.Daca ai fi mereu stralucitoare si calda, nu ai mai fi tu cea dezmatata care asterne bruma si face loc iernii.Am tras sforile toamnei şi-am scris strâmb, pe uşă, inventar !! Acum, hai să-mpărţim toamna şi la partaj să luăm ,o frunză tu, o frunză eu, cinci vise tu, cinci vise eu şi tăcerea.Apusul ţi-l las ţie,ploile le voi lua eu, iar tu o să ai toate furtunile......:)),stoarse de ultimele picături de vlagă. Cu  răsăriturile va fi mai greu,sigur ne vom târgui ca-n piaţă.Am să ţi le cedez,numai ca să-mi laşi mie.....nopţile şi toate împlinirile mele de fiecare zi...:)) Inchei cu-TRAIESC....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL

4 comentarii:

Goda spunea...

Desii aduce multa tristete a inceput sa-mi placa si mie toamna asta:D ...superbe fotografii!

Denisa spunea...

foarte frumos!
din păcate, trăim prea repede, timpul fuge prea repede pe lângă noi, lăsându-ne în urmă...

MEG55 spunea...

Goda,fiecare anotimp are frumusetile si neimplinirile lui.Noi....,da,noi insa trebuie sa privim partea frumoasa si sa raminem cu ceva din trecerea timpului...!Raminem cu anii,anii insa trebuie sa ne aduca aduceri aminte frumoase,numai asa vom fi pe deplin fericiti!Toamna insotita sa-ti fie calea!

MEG55 spunea...

Denisa,este adevarat,dar frumusetea sta in puterea noastra sa o percepem,pentru noi,pentru sufletul nostru si asa incarcat de prea multe ipostaze urite..:))Sa ai parte numai de soare in sufletul tau!