Fiecare are steaua sa!

2 septembrie 2011

Toamna



Toamna este anotimpul inceputului si al sfarsitului deopotriva. Incepe scoala, se termina concediile, vacantele si zilele libere si toata lumea se intoarce la un nou inceput: o clasa noua, colegi noi, profesori noi, materii noi, un oras nou daca mergem la facultate. Pe de alta parte, natura incepe incet incet sa moara, frunzele cad, pomii se dezbraca, vremea devine cenusie si mohorata, pasarile nu mai canta, ploua, afara e frig.
Nu mă pot îndura să risipesc, stând în casă, ceva atât de preţios ca un răsărit de soare în toamnă. Aşa că îmi petrec în aer liber toate orele zilei.
Iubesc toamna. O iubesc datorită grăitoarelor ei parfumuri şi din cauza lucrurilor care mor, lucruri de care nu mai trebuie să ai grija vreodată şi graţie ierbii care încetează să se ridice.Toamna este un anotimp după care urmează, imediat, aşteptarea primaverii.Toamna este anotimpul meu preferat ,o perioadă în care pasarile isi schimba culoarea si cad din copaci.Nici frumuseţea primaverii şi nici cea a verii nu are graţia pe care am zărit-o în al toamnei obraz.Acum sunt la Zimnicea.Inchei cu-TRAIESC...! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

6 comentarii:

gabriella spunea...

Bine ai revenit din concediu...stiu ca iubesti toamna...dar eu intotdeauns am iubit vara,nu mi-a placut niciodata ploaia si frigul...in schimb peisajele de toamna le ador.

Ryanna spunea...

bine ai revenit!..
o toamnă frumoasă şi cu veşnică primăvară în suflet îţi doresc!:)

MEG55 spunea...

Gaby,am ratat inghetata....!Imi pare nespus de rau ca nu am putut trece prin Slatina anul acesta.De la Sibiu (unde a fost intilnirea de promotie dupa 35 de ani)a trebuit sa mergem la Sebes, sa putem tranversa Muntii Lotrului pe Trans-Alpina si am cobotit la Novaci,mergind mai departe pe Clisura Dunarii.Am trecut cu bacul in Bulgaria 2 zile si apoi am ajuns la Zimnicea unde eram asteptati cu mare nerabdare de prietenii de acolo.Iubesc toate anotimpurile,dar TOAMNA este pe sufletul meu,te incinta cu multitudinea de culori,te stimuleaza cu roadele ei....este mai deosebita.O toamna prietenoasa iti doresc.

MEG55 spunea...

Ryanna,multumesc mult!Vacanta noastra a fost destul de lunga si deosebit de frumoasa.Iti doresc o toamna rodnica,frumoasa si linistita!

Rafael spunea...

Iubesc si eu toamna si iarna , imi aduce aminte de copilarie.

MEG55 spunea...

Rafael,toamna este compensarea tuturor constringerilor de peste an.Cu siguranta ca toate anotimpurile au farmecul lor,dar TOAMNA se culeg toate roadele muncii din anul ce a trecut.Nu degeaba se spune ca"Toamna se numara bobocii"Iti doresc o toamna cu multe realizari!