Fiecare are steaua sa!

11 septembrie 2011

PUTEM SA NE VINDECAM SINGURI VIATA!


Daca as putea as pune pe niste proiectoare mari acest film ,in fiecare localitate din Romania.Daca o sa urmariti acest film pina la capat,sigur o sa puteti sa va vindecati VIATA!Va doresc mult noroc si sa auzim numai de bine!:))

Nu ne place sa suferim si de multe ori este foarte greu sa ne vindecam de suferinte. Avem senzatia atunci cand suferim ca suntem singurii carora ni se intimpla si, din pacate, asteptam si credem ca o sa ne treaca, dar facem ceva ca sa trecem peste?!
Da, sigur ca putem grabi procesul vindecarii. In primul rand, trebuie sa vrem sa ne vindecam!
Eu am avut o perioada de vreo sapte luni  teribila de grea, nu conteaza de ce, au fost mai multe motive. Imi amintesc ca in fiecare noapte adormeam gandindu-ma ca o sa ma trezesc optimista si ca, inca o data, voi incerca sa fiu bine si sa fac din viata mea, viata pe care sa merite sa o traiesc!
De multe ori nu imi iesea, alteori reuseam, dar eu asa am adormit in fiecare noapte timp de sapte luni, pana cand, la un moment dat, mi-am dat seama ca adormeam fara sa mai fac un efort.
"Lucrurile simple sunt si cele mai frumoase", e o fraza folosita des, dar daca intr-adevar gandim si credem ca asa este, atunci viata noastra poate sa fie mult mai fericita. E important sa vedem lucrurile asa cum sunt si nu cum vrem noi sa le vedem:)Atunci cand cineva nu mai vrea sa fie cu noi cel mai bine este sa intelegem lucru aceasta, credeti-ma ca vindecarea va fi mult mai usoara! La fel ni se intimpla cu prieteniile. Este greu sa inmormantam o iubire sau un prieten care ne-a dezamagit. Nu vreau sa spun ca nu e bine sa plangem, e bine sa plangem atat cat avem nevoie pentru a ne descarca si a putea adormi linistiti.E necesar si timpul, timpul care este cel mai bun prieten, doar trebuie sa stim sa ne folosim de el ca sa ne fie din ce in ce mai bine!
In rest, viata nu este atat de complicata. Am auzit si povesti despre prieteni care nu fac ceea ce le place, sau ca trece timpul si nu se regasesc. Sunt mii de situatii in viata asta care pot sa ne aduca intr-o stare de depresie sau de suferinta profunda. Dar viata nu este atat de complicata si obiectivele mari se construiesc din mici reusite!Sunt multi oameni care se plang ca nu este bine, dar nu fac nimic ca sa schimbe situatia, am senzatia ca ei asteapta ca viata sa se schimbe deodata si sa le cada din cer ceea ce isi doresc. Eu am prieteni care sunt asa si de obicei le spun: gandeste ce vrei sa faci si apuca-te de treaba!Pune-ti un obiectiv mic, ceva ce poti sa faci si fa acel lucru, dupa ceea vei putea sa faci inca ceva si asa mai departe..... Asa se construiesc visele:) cu mana!In orice caz, cred ca momentele de suferinta sunt necesare in viata, pentru ca daca viata ar fi facuta doar din bucurie, nu ar fi atat de frumoasa!:)). Lucrurile rele nu sunt atat de rele. Ni se intampla pentru ca sunt necesare. Ganditi-va ca din lucrurile grele se invata cel mai mult, important este sa stim sa invatam din ele!Viata nu este un drum catre fericire, ci un drum unde cel mai bun moment este atunci cand reusim sa fim echilibrati!Asa cum este si in filmul de fata....daca vrem..vom putea sa ne vindecam viata!:)) de absolut orce situatie,fie de sanatate,fie de suflet,etc.Este corect dictonul"Daca vrei...poti!"Inchei cu-TRAIESC SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

2 comentarii:

Solidaster spunea...

Vreau sa iti multumesc,pentru aceasta postare si pentru filmul cu Louise Hay.Am scos cartea din Scribd,dar nu am citit-o inca.Nu pentru ca nu aveam timp,ci citeam alte lucruri,la fel de interesante.Sunt ca o sugativa in ceea ce privesc lucruri noi despre psihologie.Am avut si eu multe probleme,care m-au facut sa stagnez,prea mult timp.Vroiam sa schimb lucrurile dar sincer nu stiam cum.De aceea iti multumesc pentru film.
Si daca imi permiti sa preiau filmul sa il difuzez si pe blogul meu,va fi extraordinar.Cu mentionarea blogului de unde a fost preluat.Multumesc inca odata.God bless you.

MEG55 spunea...

Solidaster,cu multa placere!Ma bucur mult ca ai putut schimba ceva dupa vizionarea acestui film.Sigur,poti prelua filmul,asa il vor viziona mai multe persoane si vor putea schimba ceva in existenta lor.Sa ai numai zile senine in calea ta!