Fiecare are steaua sa!

24 septembrie 2011

ADIO DOAMNA,ACUM E TOAMNA!

ADIO DOAMNA.... E tristă toamnă şi e trist afară plouă. Din ochii mei din picături de caldă rouă. Aş vrea o clipă doar la ochii tăi de foc să mă-ncălzesc. Dorul dintr-înşii sa-mi poftesc. În sufletu-mi se frâng dureri nebănuite. Şi se aprind aceleaşi veşnice ispite. Şi se răsfrâng in simfonii de lacrimi fără de popas. Cântecul durerii fără glas. Adio doamnă!! În sufletu-mi de-atâta plâns îndoliat. Acum e toamnă,Adio doamnă !Voi rătăci de-acum de dor înfrigurat. În trista toamnă. O, vis pierdut...Roman trecut.Al vieţii drum.Ce trist e-acum Adio doamnă! În sufletu-mi drapelul negru s-a lăsat. Acum e toamnă Adio doamnă! În sufletu-mi de-atâta plâns îndoliat.Acum e toamnă.Adio doamnă! Voi rătăci de-acum de dor înfrigurat.În trista toamnă O, vis pierdut.Roman trecut.Al vieţii drum.Ce trist e-acum Adio doamnă! În sufletu-mi drapelul negru s-a lăsat,acum e toamnă!! O, vis pierdut,roman trecut.Al vieţii drum.Ce trist e-acum Adio doamnă!În sufletu-mi drapelul negru s-a lăsat.Acum e toamnă...!

Cita NOSTALGIE...!"Scuzaţi doamnă,doamnă toamnă,că nu ştiu a vă primi cu plâns rece,faţă gri.Cu machiaj şi anturaj,de cer vânăt,plumburiu... Scuzaţi doamnă că nu ştiu şi nu pot ca să mă port cum mi se cere,când tu speri la revedere...Scuzaţi doamnă,doamnă toamnă,că mă port ca un hapsân. Insă tu cu-al tău elan...,mă faci doamnă mai bătrân...cu încă-un an!"Ce poate fi oare mai patrunzator....decit aceste versuri?!Sublim...!!!Toamna, anotimpul tuturor sfirsiturilor si in acelasi timp al tuturor inceputurilor,cita naturalete....,cita NOSTALGIE!!!!Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

4 comentarii:

Solidaster spunea...

Foarte frumos.Intr-adevar cáta nostalgie si cáta frumusete exista in culorile toamnei,dar si aici in spatiul tau virtual.Frumoase imagini.O imbratisare calda de departe.:)) Zambesc de aceea traiesc.!

MEG55 spunea...

Solidaster,multumesc pentru aprecieri!As dori ca aici in spatiul meu virtual,sa te simti ACASA:))Iti doresc, ginduri senine de toamna colorata!

gabriella spunea...

Are dreptate Solidaster ...exista multa culoare si frumusete.Frumos scris "Toamna, anotimpul tuturor sfirsiturilor si in acelasi timp al tuturor inceputurilor,"

MEG55 spunea...

Multumesc!Asta simt si asta redau:))