Fiecare are steaua sa!

1 august 2011

DOAMNE,OCROTESTE-I PE ROMANI!



CREZUL CELOR UMILITI


Doamne Iisuse din ceruri,
Îndreaptă-ţi privirea spre noi,
Şi dă-ne cu grijă îndemnuri,
Că suntem cuprinşi de nevoi.

Ajută-ne, făcător de minuni,
Să nu ne mâncăm între noi,
Împinşi de răutate şi minciuni,
C-ajungem cu toţii-n noroi.

Mai rabdă şi dă-ne povaţă.
Acum la răscruce de timpuri,
Când toate şi totul se-nvaţă,
Dă-ne lumină la minte şi chipuri.

Uneştene-n cuget şi suflet,
Şi fă ca iubirea să crească,
Cu liniştea-n fapte şi umblet,
Mai dă-ne povaţă cerească.

Şi iartă păcatele noastre,
De suntem aşa de haini,
C-aici pe meleaguri măiestre,
Noi ducem o viaţă de câini.

Din ceruri înalte coboară,
Să mângâi durerile noastre,
Si Măcar pentru ultima oară,
Arată-ţi puterile vaste!

Intr-o ravasitoare tradare a ideii de normalitate; de echilibru firesc si de bun-simt subinteles. Cu alte cuvinte, fiecare zi de la Dumnezeu pare desprinsa din iad. Asadar, nu ne mai iubeste nimeni?! Nici chiar Creatorul Cerului si al Pamantului, singurul in care ne mai puneam nadejdea?!Inteligenta suprema si infinita,te rog ai grija de acest popor ulilit,adus in pragul disperarii...!Inchei cu-TRAIESC ....!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-




7 comentarii:

Celestine spunea...

bine-ai venit in lumea mea.
cum ajung la un calculator am sa-ti scriu.
esti minunata, sa nu uiti asta.

Rafael spunea...

frumos articol si optimist apreciez blogul tau , ceea ce vreau sa intreb de ce ca avatar la acest blog ai introdus poza cu o tipa cu o palarie care ii acopera ochi? sigur are o explicatie
frumos blog voi repeta

Celestine spunea...

Foarte tulburatoare poza din header-ul blogului.
O priveam si imi aminteam ca am avut un vis care arata la fel ca in aceasta poza.
Este anul in care cele mai multe suflete obosite si incercate se vor cauta intre ele, se vor gasi indiferent prin ce cale, vor incepe inter-conectarea si schimbul de mesaje pozitive, incarcatura lor fiind iubirea.
Va urmaresc cum ati trecut printr-o gara delicata a vietii, si ati iesit la lumina din acel tunel. E de-ajuns sa rezonezi, sa simti, sa descoperi si sa vezi ca NU esti singur si n-ai fost niciodata in aceasta calatorie.

PS - iubesc Floyd, dar mai mult iubesc oamenii care ajung la mine!
Va multumesc ca mi-ati facut semn,
Celestine

gabriella spunea...

Vezi tu Maria,Dumnezeu are grija si de noi...dar noi ca popor nu prea stim ce inseamna aceasta grija...in ultimul timp parca nu mai avem demnitate de romani...ne aplecam capul in fata oricarui neavenit cocotat acolo pe un scaun si care nu are nimc in cap.Cel mai mult ma enerveaza lipsa asta de lasitate...multi zic lasa ca mie nu mi se intimpla asta...dar la fiecare ne vine rindul.Ai vazut tu la noi ca vin la un protest in masa...nu...sau daca vin ...danseaza pinguinul...si asa o sa ramanem cu pinguinul...sau o sa manance ce le da astia in campanii.Mi-am schimbat impresia despre noi romanii.

MEG55 spunea...

Celestine,mesajul tau este DIVIN......, asa cum si numele iti este predestinat.Am uitat perioada urita din viata mea.Acum rezonez cu:dragostea de viata,bucuria,frumosul,speranta,stari benefice care fac parte din mine,chiar daca lumea reala trece prin expierente greu de imaginat.Incerc sa fac atit cit pot eu,sa alin suferintele celor din jurul meu(ma refer la persoane care trec prin ceea ce am trecut eu).Stiu ca nu sunt singura...!In viata mea... am mai avut citeva episoade mai dificile(nu de natura asta)din care am iesit fara sa-mi dau seama cum....dar am simtit puterea divina asupra mea si am primit semnale,ca nu sunt singura....!La fiecare pas apareau "ingerii" si imi coordonau toate gindurile,toate miscarile ce trebuiau facute.Zile senine in calea ta!

MEG55 spunea...

Draga mea Gaby,noi romanii inca nu stim ce sa facem cu asa.......... zisa"DEMOCRATIE", nu o cunoastem,nu stim ce ne poate oferi..!

MEG55 spunea...

Rafael,multumesc pentru vizita.Avatarul la acest blog este avatarul meu de 10 ani incoace.Vezi tu...)) cind in lumea reala dai tot ce ai mai bun in tine:))esti drept,esti cinstit,iti ajuti semenii..faci totul ca cei din jurul tau sa fie multumiti... si in final(atunci gind esti la greu) cind ai si tu nevoie doar de comunicare,esti rasplatit cu nepasare,dusmanie,etc.iti alegei o postura care sa-ti fie doar tie benefica,agreabila...si doar atit.Nu ascund nimic,ci ma ascund virtual de persoanele care in trecutul meu,nu prea indepartat, m-au dezamagit.Sa ai doar drum drept in calea ta!.