Fiecare are steaua sa!

4 august 2011

C.N.P.-ul ma tradeaza! Astazi este ziua mea!

In anul cind am fost diagnosticata si operata de CANCER ,dupa ce am terminat toate tratamentele si testele din protocolul medical , am constientizat ca am primit o noua sansa la viata,atunci am vrut sa-mi schimb si data la care voi sarbatori -Ziua de nastere -,dar gindind ca asa au stabilit si fortele celeste,am stabilit ca zi de nastere, data de 30 martie.Dar....., fiindca CNP-ul ma tradeaza si sarbatorirea zilei de nastere are mai multe conotatii in plan spiritial si social cum ar fi:)) timpul în sine este ca o spirală, se întâmplă ceva special de ziua ta în fiecare an: aceeaşi energie pe care D-zeu a investit-o în tine la naştere ,este prezentă din nou. Este de datoria noastră să fim receptivi la această forţă. Cum facem acest lucru?! Trebuie să avem o viata ghidata de Dumnezeu şi prin utilizarea abilităţilor şi resurselor ce ne-au fost atribuite la nastere ,sa ne perfectam noi înşine şi sa fim de ajutor, noua in primul rind, apoi societatii in care traim. O zi de naştere este un timp pentru a sărbători naşterea în sine, bucuria de a trăi. Este, de asemenea, o ocazie să-ti regândesti viaţa . Sa te intrebi :))cât de mare este discrepanţa între ceea ce ai realizat şi ceea ce ai fi putut realiza? Îmi petrec timpul meu în mod corespunzător, sau sunt eu implicat în lucruri care sa ma distraga de la chemarea mea mai mare?. Cum pot să-mi întăresc firul care leagă viaţa mea exterioară de viaţa mea interioară? Pentru aceste conotatii si pentru cei dragi  din jurul meu,m-am razgindit si am acceptat sa am oficial doua zile de nastere si neoficial ,sa-ma sarbatoresc in fiecare zi! Ca de nu "ramin singura de  ZIUA MEA , asa cum a patit-o GABRIEL DOROBANTU"...!



Asa ca.......,daca m-am nascut de ZIUA MEA...! astazi dau liber la PETRECERE......!



Am pregatit tort si sampanie si multe altele....va invit cu mare drag,doar la PETRECERE...!



Sper sa va placa SALONUL...!

8 comentarii:

Celestine spunea...

La multi ani simultalumina in mesajul vietii care ti s-a dat.
ingerii vegheaza
C.

MEG55 spunea...

Celestine,multumesc pentru urari!

gabriella spunea...

La multi ani Maria,sa fi sanatoasa,iubita ,fericita,sa ai parte numai de zile frumoasa in viata.Lasa trecutul in urma...nu te mai gandi la boala,defapt stiu esti o optimista si asa vreau sa ramai.Te iubesc si te imbratisez cu drag.

MEG55 spunea...

Gaby,multumesc!Nimanui nu ii este garantata ziua de miine,asa ca trebuie sa mergem inainte si sa traim CLIPA....ce o fi om mai vedea.Te sarut cu mult drag!

ALINA L. spunea...

Sa aveti parte numai de zile senine,sanatate si bucurii alaturi de cei dragi...Iar daca norii vor mai aparea uneori,la fel vor si trece pentru ca soarele mereu va gasi un locsor sa-si trimita razele pline de caldura...Din tot sufletul LA MULTI ANI!!!

Aris spunea...

La multi ani, Meg!
Esti un om minunat,curajos si intelept!

MEG55 spunea...

Alina,multumesc mult!

MEG55 spunea...

Aris,multumesc !