Fiecare are steaua sa!

12 august 2011

Cancerul si alimentatia sanatoasa.




Multe dintre obiceiurile vietii moderne sunt nesanatoase, mesele de multe ori sunt luate in graba si nu se acorda atentie deosebita alimentelor consumate. Natura ajuta foarte mult organismul si foarte multe boli ar putea fi evitate consumand cateva alimente esentiale.Cancerul de orce natura poate fi tinut sub control,daca vom consuma alimente sanatoase si vom avea grija sa administram organismului toate nutrimentele necesare,sustin specialistii:))
Iata ce nu trebuie sa lipseasca din dieta ta, potrivit Shine:
Uleiul de masline: contine grasimi mononesaturate, care scad colesterolul rau si il cresc pe cel bun. Este bogat si in antioxidanti, previne cancerul si alte boli cronice.
Usturoiul: contine mai mult de 70 fotochimicale active, inclusiv alicina, care mentine la un nivel scazut tensiunea. Ajuta si in prevenirea cancerului ovarian, a celui colorectal si fortifica sistemul imunitar.
Seminte verzi de soia si tofu: beneficiile oferite de soia acopera multe ramuri ale sanatatii. Aceasta planta tine plamanii sanatosi si mentine nivelul de estrogen in limite normale, indepartand pericolul cancerului la san.
Ciocolata neagra: este plina de flavonoide care desfunda arterele.Procentul de antioxidanti este mai mare decit cel aflat in fructe si legume.
Cartofii dulci: reprezinta o sursa bogata de vitamina A, un nutrient care pastreaza sanatatea oculara, a pielii, a tractului urinar si a sistemului respirator.
Ouale: galbenusul de ou este bogat in colina, care scade rata cancerului la san. Are si antioxidanti ce previn degerenescenta maculara si cataracta.
Afinele: din nou, aceste fructe au multi antioxidanti care ajuta memoria si tin departe infectiie urinare. Si pentru ochii obositi afinele sunt un remediu bun.
Carne slaba :peste,pasare(curcan in special) este cea mai buna sursa de fier, dar contine si zinc, acesta imbunatatind memoria. Vitamina B transforma hrana in energie, iar vitamina E, continuta de asemenea, este un puternic antioxidant.
Somonul: este una dintre cele mai bogate surse de omega 3, care protejeaza de bolile de inima si catifeleaza pielea. Acest peste iti tine de foame mai mult si creste puterea memoriei.
Fructele si legumele: in functie de sezon.

Atentie:produsele  din carne(peste,pasare) vor fi pregatite la gratarul cu apa.
Sa avem sanatate! ca-i mai buna decit toate si sa auzim numai de bine!
Inchei cu-TRAIESC....! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

4 comentarii:

Rafael spunea...

Interesant articol , cei drept mananc multe legume si fructe , brocoli sunt flebetea mea :P
Imi e teama foarte tare de cancerul de piele deoarece ma expun foarte mult la soare iar aici soarele este foarte puternic comporativ in Romania. Frumos si educativ articol.

MEG55 spunea...

Rafael,cu o alimentatie corecta si crema de protectie solara (cu un factor de protectie mai puternic) aplicata dimineata dupa dus,stres cit mai putin,va fi totul Ok.

gabriella spunea...

Are dreptate Rafael interesant articol.Eu de obicei nu mananc legume ca nu imi plac,dar o jumatate de an am facut o cura cu suc Noni si acum urmez cu Goji. Sa ai o seara minunata.

MEG55 spunea...

Gaby,multumesc!Sa ai numai impliniri in viata de zi cu zi!