Fiecare are steaua sa!

14 august 2011

BUNA DIMINEATA!

 
Incepind de miine vine TOAMNA.......!
Poezia doamnei Ana Blandiana si muzica doamnei Margaretei Paslaru - o intalnire providentiala in muzica noastra usoara, garantia unui slagar cu reverberatii profunde in sufletele celor daruiti de Dumnezeu cu sensibilitate, generozitate, dragoste de oameni si de natura.Toamna un anotimp drag mie,preluat in CROCHIU DE TOAMNA din TOTUSI,CUVINTE
"pleacă vara,
câte o fluturare de mână
pentru fiecare poveste care moare
înainte de a apuca să-i scriu sfârşitul
nu plâng....,
orice moarte determină undeva o nouă viaţă
trebuie doar să ştii unde să o cauţi
prizonieri ai toamnelor noastre
suntem pomi la margini de drum
ne-au crescut rădăcini groase
sub coaja tare ascundem suflete moi
ne împletim crengile ca gâturi de lebede îndrăgostite
dintr-o creangă ne cad frunze
din alta ne mai zboară fluturi
între două anotimpuri
între două visuri
între două lumi
două mâini
o mână cu fluturi,O mână cu frunze
împreunare mută de zbor şi cădere,
toamnele noastre umblă desperecheate pe lângă noi
două păsări mari cu aripi prea grele,
nu plânge
poţi să mă iei de mână,
trebuie doar să ştii unde să mă cauţi ".
sursa:totusi,cuvinte...-Inchei cu-TRAIESC...!SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

9 comentarii:

Modart spunea...

Fantastic,ieri am fredonat acest cantec si astazi revenind pe blogul tau il gasesc postat la acest dintai articol...telepatie?
Sunt un mare admirator al doamnei Margareta Paslaru,nu doar o mare cantareata dar si un compozitor deosebit!!!(marea majoritate a slagarelor domniei sale sunt compozitii personale)Mai mult ceea ce ramane esential este calitatea umana,aceasta femeie a luat initiativa in America contribuind la acte de caritate deosebite,"Banca de alimente pentru cei nevoiasi" a fost un proiect care a fost pus in aplicatie si in Romania datorita ei ,fapt pe care biserica spre exemplu ar fi putut demult sa-l initieze,doar ca ei sunt teribil de conservatoristi si cam rupti de realitate din pacate.
Pacat ca alte nume mari din arta romaneasca nu se implica in social, ca nu-i urmeaza exemplul !
Participa la tot felul de emisiuni stupide,mai fac cateva play-backuri pentru a-si inmultii argintii,uitand ca au primit niste talanti pentru a-i traduce in fapte menite sa aduca mangaiere si speranta unei natiuni...Putini sunt cei adevarati!Avand un renume ca artist, la o anumita varsta a senectutii poti contribui substantial in acest sens!Acesta este si crezul Doamnei Margareta Paslaru!Unica!

Rafael spunea...

Toamna e un anotimp frumos , culorile si aerul fresh , totul pregateste pas cu pas venirea iernii;)
Dar din pacate nu voi vedea acest an nici toamna nici iarna :(

Ryanna spunea...

Meg,
ai un blog f.frumos şi deosebit de interesant ,dar nu ştiu ce setări ai făcut tu că nu "defilează"în listă,astfel că am senzaţia că nu scrii nimic pe aici...poate aşa văd eu dar s-ar putea ca şi alţii să cadă în plasa acestui post ce-mi arată mie că ai rămas cu publicaţiile în urmă cu patru luni...ciudat chiar f.ciudat..şi mare păcat că poate aşa pierzi şi alţi cititori ce poate ar intra aici mai des,dar ocolesc din motivul pe care ţi l-am spus....o seară frumoasă şi o zi de mâine plină de bucuria sărbătorii sfintei noastre Marii,alături de cei dragi sufletului tău!:)

MEG55 spunea...

MODART,asa este!Pacat ca multi romani pot face multe ...pentru semenii lor,dar nu vor sa se implice.Buserica!)) are miini numai de luat,ca de dat nu prea am auzit vesti spectaculoase!!!)).

MEG55 spunea...

Rafael,nu vei vedea, nici toamna,nici iarna in ROMANIA!dar le poti vedea anul acesta oriunde doresti tu!

MEG55 spunea...

Multumesc,Ryanna! Am incercat toate setarile,se intimpla ceva, cred ca trebuie umblat si la tine in tabloul de bord la URL-ul meu sa vezi daca este setat "urmarirea blogului in mod public"sau sa actualizezi setarile pentru urmarire la tine.Zile splendide ,sa ai in calea ta!

Ryanna spunea...

te cheamă cumva Maria?[am văzut la Gabriella pe blog,că parcă aşa ţi s-a adresat:)]..şi dacă da,şi dacă nu,eu tot îţi spun LA MULTI ANI,şi îţi doresc să ai parte de tot binele şi frumosul din lume,şi petrecere frumoasă alături de cei dragi...şi dacă nu,măcar odihnă plăcută în această zi sfântă!:)..

MEG55 spunea...

Multumesc,Ryanna!Da, ma cheama MARIA,dar de regula eu serbez ziua numelui pe data de 8 septembrie,fiindca atunci este Ziua nasterii Maicii Domnului,astazi se fac parastase si slujbe pentru cei plecati....dar nu este nici o suparare...!Raspund la toate apelurile,venite pe orice unda si ma bucur de fiecare clipa,zi...si de fiecare persoana ivita in calea vietii mele.

Modart spunea...

Pai nu de mult m-am certat in piata cu o maicuta care statea confortabil pe un scaunel si cerea bani pentru pictura unei biserici din Suceava...era iradioasa si vorbea la celular din cand in cand nu gluma!!!
Alaturi de ea prin preajma, oameni necajiti fara adapost,persoane imobilizate in carucioare,batrani cu priviri pierdute fara un licar de speranta,of Doamne....aceasta este oare biserica lui Hristos??!...in cartile sfinte se spune sa nu-si faca preotul parohie pana cand nu au toti enoriasii sai acoperis,casa!...cand am citit despre averea BOR pe net am ramas perplex,cand vad acea cutie cu donati pentru biserica mi se face rau astazi,cata lipsa de empatie,compasiune in fond ...oriunde de duci la manastiri nu vezi sa scrie acolo,donati va rog pentru cutare PROIECT initiat de biserica in sprijinul bolnavilor de cancer,constructia unei cantine a saracilor,azil de batrani,cutare copil grav bolnav care are nevoie de spitalizare in strainatate ,etc,etc...ce va sa insemne lucrul acesta oare!?Ma abtin de comentarii,dar bine ar fi sa ne trezim odata, pentru mine aceasta biserica este departe de INIMA LUI HRISTOS!!!