Fiecare are steaua sa!

28 iulie 2011

TIMPUL...!


Margareta Pislaru -Timpul -


Ce bine ar fi sa pot sa dau timpul inapoi....! Atitea probleme si-ar gasi rezolvarea......,as sti mult mai bine sa deosebesc binele de rau,in fine...as trai mai intens unele momente,as avea mai multa grija de mine.In rest as dori sa ramaina toate asa cum au fost si sunt acum:)). Cand ai trecut odata pe langa moarte, viata este altfel, are o savoare si o intensitate fantastica.Am inteles abia acum ca nu exista echilibru fizic fara cel sufletesc.Am inteles ca trebuie sa-mi acord mai mult timp, sa stau cu mine mai mult,sa ma imprietenesc cu corpul meu si cu inima mea,sa-mi dau atentia cuvenita,sa fiu blanda cu mine,sa ma respect mai mult.In felul acesta, corpul meu va fi mai pregatit si mai puternic in lupta cu orice maladie. Nu era nevoie sa fac un cancer.... pentru a avea grija de mine, nici pentru a fi mai atenta la frumusetea si la bucuria din jurul meu,dar "TIMPUL.....acest hot imatur",m-a ispitit si asa am neglijat unele aspecte legate de viata mea ,de fiinta mea.Acum am descoperit ca " Marele secret" este de a trai in lumina,de a-mi satisface toate placerile de bun simt ale vietii,de a-mi proteja sanatatea(sa ma odihnesc la timp si atit cit este necesar),sa nu ma stresez indiferent de conjunctura situatiei,fiindca pentru toate exista o rezolvare...In viata tot timpul ai cite ceva de invatat si din nou intervine acet "TIMP...hot imatur".Inchei cu- TRAIESC...! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL

4 comentarii:

gabriella spunea...

„Timpul este moneda vieţii tale. Este singura monedă pe care o ai şi numai tu poţi hotărî cum o vei cheltui. Fii atent ca nu cumva să-i laşi pe alţii s-o cheltuie pentru tine”, scria Carl Sandburg. Fiecare dintre noi resimte trecerea timpului.

Copilul cu ochi caprui spunea...

ce frumos spus!

MEG55 spunea...

Gaby,ai perfecta dreptate.

MEG55 spunea...

Copil cu ochi caprui."A nu mai avea timp înseamnă a fi rezolvat toate problemele, a trăi într-un perfect echilibru"(M.Eliade).Eu am descoperit echilibrul vietii mele!