Fiecare are steaua sa!

18 iulie 2011

Magia stelelor!



Ma trezesc din somn cuprinsa de o mireasma de tinerete. Ies din casa cu pasii inceti si tacuti,privesc cerul plin de stele,privesc lumina lunii cum se sparge in mii si mii de cioburi care la randul lor se topesc in neant.Plutesc printre notele cantecului pe care il fac zgomotul cioburilor ascutite , in cadere libera.Si cum ma las orbita de magia lor,privind mai cu atentie stelele imi par ca niste zine… care priveau spre lumea de jos, mirandu-se si admirand frumusetea lumii reale,exclamind toate in cor…….”Ce frumusete”
Inchid ochii si le simt exact aici,in mine cum se desprind de pe cer si se imbina cu imaginatia mea.Ma ating,iar eu le simt atat de reci,atat de fine…
Imi doresc sa merg acolo sus la ele,in casa lor,sa pot admira izvorul infinit al luminii din care ies sulite de lumina ce strapung mereu si mereu ochii lunii.Atat de pure si nevinovate,cum apare stelele pe nevazute,cum le vad si cum le simt eu asa sa izvorasaca din mine dorinta de a le privi neincetat,nopti si nopti de-a randul.Astept un raspuns la miile de intrebari pe care acum le am in gand,dar ochii mei nu inoata in lumina stelelor,asa ca orbiti de intuneric se inchid.Dar si asa eu tot vad stelele, ele aparindu-mi ca niste zine facute din praf de stele.
Le admir chiar si in vis, dar dorul meu de a simti atingerea atat de pura a stelelor izbucneste din mine, si intind mina prind o parte din stele…le strang la piept si simt puterea lor magica cum imi strabate tot trupul si simt cum zbor spre ele….magia dispare…..ma trezesc,stelele ramin acolo sus pe cer unde este casa lor, ca sa le pot privi eu noapte dupa noapte…si asa sa pot visa ca sunt din nou cuprinsa de “magia stelelor”
Inchei cu -TRAIESC...! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

Un comentariu:

Ryanna spunea...

şi eu ador bolta plină de stele în liniştea unei nopţi de vară caldă cu lună plină şi cîntec de greier..e sublim!..dar mai ales privesc luna care îmi dă senzaţia că acolo se află o lume în mişcare şi încerc misterul acesteia să-l dezleg,având în vedere contestata aselenizare pe lună a americanilor ce ştiu să facă mereu senzaţie chiar şi cu filme ştiinţifico-fantastice:)