Fiecare are steaua sa!

20 iulie 2011

In lumea basmelor!



glitter-graphics.com
Astazi este o zi deosebita,eu si nepotelul meu Vladut suntem singuri acasa.Am rasuflat usurati amindoi, dupa ce au plecat cei mari din casa.....,Mica acum noi putem sa ne jucam in voie ,sa citim povesti,sa cintam, imi sopteste la ureche Vladut.Asta facem de fiecare data cind suntem impreuna, s-a creat intre noi o simbioza deosebita,sper sa fie la fel si cind Vladut va fi la scoala,la liceu,la facultate sau... atunci cind va fi la casa lui...sa vina cu bratele deschise si sa imi spuna"Si acum MICA ce facem?!!" Cea mai mare bucurie a unui parinte este atunci cind.. copii si nepotii sunt bine,sanatosi,voiosi si cu pofta de viata,atunci si el se simte intinerit,uita de toate clipele grele prin care a trecut...Inchei cu TRAIESC...! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

4 comentarii:

Ryanna spunea...

nu-ţi face griji,nepoţeii îi iubesc pe bunici uneori mai mult decât pe părinţii lor:)..să te bucuri de această atmosferă minunată până la adînci bătrâneţe!:)

MEG55 spunea...

Multumesc Ryanna!Iti doresc sa ai numai bucurii si impliniri.

Iolanda S.@ spunea...

Într-o noapte , prietena mea dormea şi fiindcă am avantajul şi onoarea de a avea acces la profilul ei de Youtube , pe-un acord de încredere reciprocă , m-am * furişat * şi am uploadat un montaj făcut de mine pentru nepoţei ei pe care îi ador . Azi , pentru Vlăduţ şi pentru tine , un zâmbet cu iz de amintire de la mine ...

http://www.youtube.com/watch?v=JqJBv0NltWM&feature=channel_video_title

Mica , să ai ani voioşi cu sănătate , să te bucuri de Vlăduţ , de ei copii tăi ! Să rămâi mereu întinerită şi cu poftă de viaţă ... Cu drag , Iolanda ...

MEG55 spunea...

Multumesc Iolanda...!Esti geniala.Sa ai parte numai de bucurii in viata ta.