Fiecare are steaua sa!

17 iulie 2011

Gindeste-te la trecut,dar traieste in prezent!




E vara, in jurul meu e un lan nesfarsit de trifoi inalt de 2-3 centimetri. Un verde crud care-mi intinde simturile ca un elastic. Un loc in care merg in picioarele goale si n-am absolut niciun gand in afara uimirii ca raiul e chiar aici, sub picioarele mele. Lacuste mici sar in toate directiile. O pala usoara de vant adie ca o mangaiere si trece de mine cu multumirea ca ne-am salutat. In dreapta, sus pe cer, un avion lasa o dara alba si lunga, preocupat parca sa-si aminteasca drumul de intoarcere spre casa. Langa el, un nor seamana cu o vata de zahar pe care ti-o iei din balciurile de la tara. Si nu aud nimic in afara fosnetului imensitatii verzi pe care merg fara griji. Si o iau la goana, cu o bucurie pe care n-am cum sa o descriu in cuvinte. Imi simt pieptul umflat de o senzatie stranie de bucurie fara margini. Si rad si urlu din toate puterile fara sa-mi fie frica sau jena ca ma priveste cineva si-i pasa. Sunt doar eu si locul acesta. Si ma simt de 10 ori mai bine decat in orasul imbicsit de masini si zgomot asurzitor de clacxoane.
Intoarce-te in trecut,la copilarie si aminteste-ti "De cand n-ai mai strigat de bucurie, cat poti de tare, fara sa-ti fie jena de cei care te aud? De cand n-ai mai simtit bucuria aia in capul pieptului, care aproape ca iti ridica picioarele de la sol si-ti transforma chipul intr-un zambet imens?" Daca nu le-ai simtit niciodata, iti dau dreptate sa razi de mine ca iti spun toate astea. Nu-mi pasa :). Pentru ca eu mi-am gasit raiul acolo si am sansa sa-l pot revedea din cand in cand.

Nu-ti trebuie bani ca sa poti face asta. Nu-ti trebuie nici pregatiri speciale. Nu trebuie sa faci o cerere scrisa si nici sa astepti aprobarea cuiva. NU!Trebuie doar sa-ti aduci aminte. Stii tu de ce. Trebuie doar sa-ti aduci aminte si sa faci lucrul ala fara sa te mai gandesti. Ca si cum, un minut, o ora, o zi, o bucata din viata ta, lumea aia normala si regulile ei nu mai conteaza deloc. Viata ta e singurul lucru pe care il ai. Te nasti cu ea si nu-ti e menit decat sa o pastrezi cat de mult poti. Si viata ta, o parte din ea, te obliga sa iti gasesti resurse sa-i fii recunoscator. Si-ti va multumi daca, din cand in cand, ii oferi sansa sa fie traita cu adevarat.Inchei cu -TRAIESC...! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

Un comentariu:

Ryanna spunea...

frumos raiul tău!:)..ptr.mine trecutul este un refugiu de prezentul pe care-l trăiesc şi o lecţie pt.a nu repeta greşelile ce le-am făcut cânva cu voie,sau fără de voie:).....