Fiecare are steaua sa!

26 iulie 2011

CALATORIA.....PE LUNA!




glitter-graphics.com 0

Privesc spre luna de pe cer…apoi privesc în mine…spre luna din mine.Se toarna peste mine o cernealã pe care o gust doar cu ochii…apoi închid geamul şi mã asez în pat.Deschid ochii mari si îi arunc pe perete.Intru-n tãrziu mã las purtatã de “acel” somn care vine tirziu in ..noapte.
Acum cuprinsã de o mireasma “somnoroasã” intru în visul meu.Acolo vãd cum din depãrtare Luna mã cheamã…şi plec la ea.
Am ajuns pe Lunã.E aşa de mare,aşa de plina de luminã,lumina care provine din ochii mei.Mã plimb.Totul e rece,iar când lumina ochilor mei dispare se lasã întunericul.Dar acolo, undeva vãd “acel ceva” cum strãluceşte.Mã îndrept spre el…este o piatrã roşie-gãlbuie,un fabulos dar,pe care mi l-a daruit LUNA.
Simt acum ceva care mã trage înapoi, pe pamânt.Era sunetul telefonului, care m-a chemat înapoi.Deschid ochii ma intind asa ca dupa un somn bun si odihnitor,chiar daca am haladuit pe intinsul tinut al “LUNII”, încep sa-mi fac programul de dimineata ,cu ritualul din fiecare zi…limonada,ceaiul,medicamentele,verificarea emailurilor,vestile din ziare.Când termin …..dau de “acel dar”.Constientizez ca pentru mine a fost realitate:”AM FOST PE LUNĂ”.
Inchei cu -TRAIESC...! SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

Un comentariu:

C.L.M. spunea...

Frumos! :D Multumesc de vizita.