Fiecare are steaua sa!

13 iulie 2011

Amintiri despre...mine si prietena mea!


Stau....!Mǎ gândesc la anii ce-au trecut...... si privesc stelele.Mi-e dor de prietena mea:sǎ povestesc cu ea ,sǎ râdem ,sǎ ne plimbǎm ,sǎ vorbim ......,sǎ plângem,sǎ dansǎm,sǎ ne aducem aminte de toate nazbitiile facute atunci demult....Totul s-a terminat, acum suntem fiecare la casele noastre avem familii si nu mai suntem in stare sǎ aruncǎm cu iarbǎ in capul oamenilor, sǎ ne udǎm cu furtunul ,sǎ plângem apoi sa râdem, acum suntem altfel .Simt cǎ nimic nu va mai fi la fel ,degeaba incercǎm, vorbim doar la telefon fiindca distanta este intre noi foarte mare.Uneori distantele ucid adevaratele prietenii,dar pe a noastra nu a atins-o.Simtim ca pe timp ce trece, ea prietenia noastra este mai legata ,chiar daca ne vedem foarte rar. Probabil pentru cǎ nu mai suntem acele fete care s-au intâlnit...atunci demult.Timpul...viata ne-a calit,ne-a maturizat.Dar oricum tu ai fost ,esti, si vei fi cea mai bunǎ prietenǎ a mea pentru totdeauna .Vei rǎmâne mereu in inima mea, asa cum te-am cunoscut prima oarǎ, cu ochii mari si albastri ,cu pǎrul lung si blond ,suplǎ si micuta de staturǎ .Multǎ lume imi spunea" Nu poti la vârsta asta sǎ ai o prietenǎ in adevǎratul sens al cuvântului, e doar o copilǎrie".Dar stii ce cred despre asta acum?cred ,cǎ e o prostie si cred ca lumea nu si-a dat incǎ seama cǎ poate ne-a fost scris sa fim prietene.Am ascultat pǎrerile a multor oameni despre prietenie si am inteles cǎ adevarata sinceritate este aceea cand ii spui prietenului tǎu ceea ce este el cu adevǎrat si nu il transformi tu in ceea ce iti convine.Iti multumesc cǎ nu te-ai prefǎcut in privinta aceasta.As vrea din tot sufletul sǎ retrǎim momentele anilor ce au trecut.Mi-e dor de copilul din mine......Vreau sǎ mai aruncǎm cu bile,sǎ strigǎm de pe balcon "Tabasco",sǎ râdem pânǎ ne doare burta,sǎ ne certǎm ,sǎ ne jucǎm de-a viata ,asa cum ne jucam noi atunci..... ,de fapt mi-e dor de tot ce-au insemnat anii aceea cit am fost impreuna si care au trecut.....foarte repede pe linga noi!
Iti multumesc draga mea prietena de momentele grozave petrecute impreunǎ si pentru cǎ ai fost alǎturi de mine oricând am avut nevoie.Inchei cu-TRAIESC SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

Niciun comentariu: