Fiecare are steaua sa!

13 iulie 2011

ADIO,CORNEL FUGARU!



Cantautorul Cornel Fugaru a incetat din viata, astazi, la Spitalul Elias, in urma unei boli incurabile.
Compozitorul de muzica usoa­ra si solistul vocal Cornel Fugaru s-a nascut la 2 decembrie 1940, la Bucuresti. Absolvent al Conser­vatorului “Ciprian Porumbescu”, a fost din 1974 profesor la Scoala Populara de Arta din Bucuresti.
A debutat in 1964, cu formatia Sincron, unul dintre pionierii rock-ului de la noi, pe care a fondat-o si a condus-o pana in 1978. Este autor a peste 100 de melodii: “Si daca”, “Cine-a nascocit iu­birea”, “Am ales nemarginirea”, “Ramai, nu pleca”, “Eu cred”, “Oameni, nu uitati”, “Viata nu e complicata”, “Dau viata mea pentru o iubire”. A compus muzica de film (“Cantec pentru fiul meu”, “Fata morgana”, “Oaca si Boaca”) si a aparut ca interpret in film (“Impuscaturi pe portativ”, 1967). A intreprins zeci de turnee artistice in Polonia, Germania, Israel, URSS, Chile.Fiindca anii mei au fost vegheati de muzica ta sfinta...nu pot decit sa-ti pun- ADIO...DAR RAMAN CU TINE!Tu esti vesnic prin slagarele tale! Se duc.. pe rind,pe rind, marile valori nationale ale neamului romanesc.Dar noi cu cine mai raminem!
Inchei cu-TRAIESC SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-
DUMNEZEU SA TE IERTE CORNEL FUGARU!

Niciun comentariu: