Fiecare are steaua sa!

8 aprilie 2011

VEI FI INVINGATOR !

Astazi voi vorbi de ce avem nevoie in viata sa fim INVINGATORI.Altfel nu vom cistiga nimic, daca nu vom tine seama de aceste indemnuri....
Cand egoismul nu-ti va limita capacitatea de-a iubi.
Cand vei avea incredere in tine insuti, desi toti se indoiesc de tine si nu te va interesa ce-ti vor spune.
Cand faptele tale vor fi pe cat de repede realizate, pe atat de durabile.
Cand vei putea renunta la rutina fara ca acest lucru sa-ti afecteze metabolismul vietii.
Cand vei sti sa distingi un zambet de o zeflemea si vei prefera sa lupti toata viata decat sa cumperi o victorie falsa.
Cand vei actiona din convingere si nu din lingusire.
Cand vei putea fi sarac fara a-ti pierde din bogatie si bogat fara a-ti pierde din modestie.
Cand vei sti sa ierti la fel de repede ca atunci cand ceri sa fii iertat.
Cand vei stii sa mergi alaturi de un sarac, fara sa uiti ca este un om si alaturi de un bogat, fara sa gandesti ca este un zeu.
Cand vei sti sa-ti recunosti greselile la fel de repede ca si izbanzile.
Cand vei stii sa oferi liniste celui care nu-ti cere vorbe si absenta celui care nu te apreciaza.
Cand nu va mai trebui sa suferi pentru a cunoaste fericirea.
Cand nu vei mai incerca sa cauti raspunsuri in cele din jurul tau, ci in tine insuti.
Cand vei accepta greselile si nu-ti vei pierde rabdarea, atunci si numai atunci vei fi un INVINGATOR.Inchei cu-TRAIESC SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL-

2 comentarii:

Maria spunea...

imi place acest bolg...emana multa sensibilitate si dragoste...o sa te citesc cu drag...eu sunt Maria

MEG55 spunea...

Multumesc Maria!Incerc sa fac cunoscute o parte din trairile mele din perioada grea prin care am trecut.Poate asa persoanele care trec sau care vor trece prin perioade grele din viata lor sa se poata inspira si de ce nu sa ajunga la o vindecare asa cum am ajuns eu si la o impacare cu sine.Nimeni nu doreste sa treaca prin momente dificile in viata sa si nimeni nu este vinovat de asa ceva ..ci doar suntem alesi pentru anumite provocari in viata.Depinde de noi cum alegem sa le depasim.